Wednesday 15 March 2017

Shabu Shabu Steamboat Manjung , Perak

Shabu Shabu Steamboat terletak di kawasan belakang Kamdar Seri Manjung, Perak
Menu utama yang disajikan di Shabu Shabu Steamboat ini ialah aneka BBQ dan Steam Boat.. Selain daripada itu terdapat juga menu sampingan lain seperti nasi Goreng, mee Goreng, Bihun Goreng, maggi Goreng, kuih muih dan lain-lain..Bagi pegemar steamboat boleh lee try kedai ni mana tahu kenan ngan hati or tekak tuh.
Signboard kedai yang menarik.

 Biasanya orang suka pergi time dinner.. Masanya lebih panjang.. Boleh datang dari jam 5 petang sehingga jam 11.30 malam.. Dalam tempoh tu bolehlah makan sepuas-puasnya sampai kenyang.. ;) Selalunya orang akan ikat perut dari pagi untuk makan steamboat ni sebab baru puas Katanya.Dekat restoran ini korang kena layan diri sendiri.. Pandai-pandailah anda nak pilih makanan  yang anda suka.. Pihak restoran hanya menyediakan keperluan anda dekat pelbagai sudut yang terdapat di restoran ini..
 
Wifi itu yg penting untuk attract pelanggan
 
Korang tak boleh membazirkan makanan dekat sini.. Para pelanggan akan didenda sebanyak RM5.00 bagi setiap gram makanan yang tidak habis di makan.. Pastikan ukur makanan di perut sendiri.. Jangan mengambil makan disebabkan terlalu mengikut nafsu.. Tersilap strategi, nanti kena bayar lebih.. So berjaga-jagalah.

Makan kena lah beringat
 
 
 
Jadi, ini merupakan restoran yang boleh saya syorkan kepada anda.. Sekiranya anda berpeluang untuk mencari makanan di Manjung.

Harganya berpatutan.. Makanannya sedap..Banyak pilihan.. Cuma.. Korang kena ingat satu perkara.. Berhenti sebelum kenyang.. Nanti kalau dah terlalu kenyang, tak larat pula nak drive  kereta.. Terbaik daripada  Shabu Shabu Steamboat Manjung, Perak
 
WAzzuppp....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment